Reklamy umieszczane w przestrzeni miejskiej mogą przyjmować różną formę. Citylighty billboard to podświetlana propozycja dla osób szukających ciekawego sposobu na promocję swoich produktów czy usług. Podświetlany przekaz reklamowy zapadnie w pamięć przechodniów zarówno za dnia, jak i po zmroku.
Jak skutecznie reklamować się w mieście?
Duże aglomeracje miejskie toną w reklamach. Wystarczy przejść się po ulicy w centrum dowolnego miasta, aby przekonać się, że człowiek ze wszech stron bombardowany jest różnorodnym przekazem reklamowym. Jaki jest tego skutek? Wiele osób zaczęło mimo woli ignorować reklamy. Ludzie przywykli do nich i aby wzbudzić u kogoś zainteresowanie na dłużej niż sekundę, to trzeba trochę się wysilić, aby serwowany przekaz był ciekawy i intrygujący. Kampanie reklamowe w Polsce w większości przypadków są przeciętne. Pora wybić się na ponadprzeciętność i poszukać skutecznych sposobów na pozyskiwanie klientów i promowanie marki.
Citylight – jakie ma zalety?
Chcesz, aby kreowany przez Ciebie przekaz reklamowy trafił do jak największej liczby odbiorców? Postaw na reklamę zewnętrzną w dużym mieście! Kampanie reklamowe w Rzeszowie, Warszawie czy Krakowie to doskonały sposób promocji dla firm o ogólnopolskim zasięgu. Jeżeli wytwarzasz produkty bądź świadczysz usługi, z których korzystać mogą wszyscy Polacy, to taki rodzaj reklamy będzie dobry w Twoim przypadku. Warto wspomnieć, że citylighty są odpowiednie również dla lokalnych firm, jednak muszą one w swoich działaniach skupić się wyłącznie na okolicy, w której prowadzą działalność.
Kolejna zaleta to dosyć nieduży koszt wynajmu przestrzeni pod reklamę. Każdy, kto orientował się w stawkach reklamowych w radiu czy w telewizji ma świadomość, jak droga jest to inwestycja. Jeżeli Twój budżet na kampanie reklamowe 2019 przekroczył zakładany pułap i obecnie jest znacznie mniejszy, to reklama w miejskiej przestrzeni zdecydowanie Cię przekona.
Nie tylko w dzień, ale też w nocy – zdobywaj klientów o każdej porze dzięki citylight! Podświetlona reklama jest widoczna 24h na dobę. Nie musisz martwić się o to, że osoby podróżujące nocą przeoczą przekaz reklamowy!
Dlaczego warto inwestować w podświetlane billboardy?
Podsumowując to, co zostało wspomniane wyżej – citylight to konkretne korzyści, a mianowicie:
- szansa na dotarcie do potencjalnych klientów o każdej porze dnia i nocy,
- stosunkowo niskie koszty umieszczenia przekazu reklamowego w przestrzeni publicznej,
- duży zasięg reklamy.
Reklama w miejskiej przestrzeni może być skuteczna (zwłaszcza reklama na autobusach lub na przystankach) – przekonaj się o tym sam. Podświetlany billboard przyciągnie uwagę przechodniów – a to jest przecież fundament skutecznej reklamy. Jeżeli jesteś zainteresowany takim rodzajem działań marketingowych, to zapoznaj się ze szczegółami na stronie https://www.znajdzreklame.pl/citylighty. Powierz działania reklamowe profesjonalistom, a szybko zobaczysz, jak szerokie horyzonty otworzą się przed Twoją firmą.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.